måndag 9 augusti 2010

Hemma igen!

Daheim ist daheim, skönt att vara hemma! Vi har haft det jättebra på vår resa ner till Österrike, jag älskar verkligen detta land som jag känner en viss sorts samhörighet med, givetvis. Jämt när jag åker därifrån känns det ledsamt och jag blir nostalgisk, men sedan när jag är hemma i Sverige igen är det skönt.

Jag kommer att lägga upp bilder så småningom, men nu försöker jag bara komma ifatt och koppla av. Nu har vi tvättat ifatt åtminstone.

Jag har ätit mycket gott (lite för gott ibland) men nu är det riktigt gott att äta nyttig mat och i morse gick jag på en 30-minuterspromenad för att komma igång. Imorgon blir det styrkeövningar hemma.
Jag trodde att jag skulle ha gått upp mera i vikt; men jag har faktiskt bara gått upp 1 hg när jag vägde mig i morse mot för 2 veckor sedan - detta var i och för sig efter promenaden - men ändå.

Skönt att komma igång! Nu har jag sista semesterveckan , sedan börjar allvaret på riktigt!

Kram

2 kommentarer:

  1. välkommen hem o vad skönt att plus:et inte var så stort! heja!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag håller med. Det är underbart att vara på resande fot och det är underbart att komma hem (förutom tvätten...).
    Bra jobbat med vikten, det är imponerande.
    Kram Katarina

    SvaraRadera