lördag 15 oktober 2011

Rapport från MF-klubbens fest 1 oktober



















Jag har också hunnit vara i Stockholm 1-2 oktober, då det var den årliga klubbträffen för Melodifestivalklubben. Festen ägde i år rum på Münchenbryggeriet på Söder , det var en helt fantastiskt rolig fest. Det var så kul, som vanligt, att träffa alla sina schlagervänner och partaja loss, vilket jag verkligen gjorde i år. Förra året vid den här tiden var inte så kul. Men i år så!!

Vi hade först på dagen, som sig bör, årsmöte då den nya styrelsen valdes in och så schlagerquiz efter detta, och det är inte lätt kan jag tala om, det är verkligen svåra frågor, men som tur är tävlade vi i lag.

På kvällen börjades festen m mingel, trerättersmeny och den fortsatte med de hemliga artisterna, som i år var Babsan (som sjöng och även var konferencier), Jenny Silver (så bra och populär hon är, hon fick sjunga Something in your eyes 2 ggr!), Anabel Conde ända från Spanien (hon kom 2:a 1995 i Eurovision Song Contest med låten "Vuelve conmigo", samma år som Jan Johansen kom 3:a med Se på mig) och Pernilla Wahlgren och kvällen/natten avslutades med dans i neon! En riktigt bra schlager-DJ, självaste DJ Ohrmeister från Tyskland hade kommit hit.

Sedan hade vi krypavstånd hem till en båt där vi sov. Bra eftersom jag hade skoskav! :-)

Ha en härlig helg!

Kram

2 kommentarer:

  1. Så många fina bilder!
    Jag är så glad att du verkar må bättre och bättre - det är du värd!!

    Kram Maribella

    SvaraRadera