tisdag 14 september 2010

Tack för mig på ett tag....

....och det är sant. Som ni har märkt har jag varit frånvarande ett tag och det är av personliga skäl som jag inte orkar gå in på här.
Jag kommer att avsluta bloggen temporärt och sedan göra om den när jag känner att jag orkar.

Just nu är livet upp- och nervänt, jag har det väldigt tufft nu kan jag säga. Jag har hjälp av mina vänner som tur är.

Jag saknar er, men nu orkar jag bara fokusera på mig själv och ta tag i de viktiga sakerna.

Ta hand om er, jag följer er ändå.

Kramar Catrin

6 kommentarer:

  1. Usch, vad tråkigt! Kom tillbaka när du orkar.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Du vet var jag finns och där finns jag för dig. Många styrkekramar, Katarina

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig C!
    Vi ses när du kommer tillbaka! *kram*

    SvaraRadera
  4. Stor varm styrke kram! Du vet vart du hittar mig om du behöver!!!

    Hoppas på att få följa din blogg framöver, när du orkar...

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Åh, så glad jag blev av kommentaen från dej idag!! Har saknat dej. Hoppas du har det så bra du kan och att du snart orkar komma tillbaka på bloggen - lite nystart kanske?

    Hur är det med schlagerådran förresten? Det börjar väl dra ihop sig snart?

    Stor kram, och tusen tack för kommentaren!

    SvaraRadera
  6. Kramar till alla som har lämnat kommentarer till mig den senaste tiden! Livet är inte lätt alla gånger men det är skapligt ibland och jobbigt ibland naturligtvis. Jag orkar nog komma tillbaka i slutet av året, när min nystart börjar - på riktigt - just nu tar jag dagen som den kommer, men jag läser era bloggar så ofta jag kan, jag saknar er också ska ni veta.
    Och jag har schlagern att se fram emot åtminstone - den finns där alltid - har biljetter till Linköping, Malmö och Globen och så ska jag till Düsseldorf (Eurovision Song Contest) nästa år.
    Bamsekramar till er!

    SvaraRadera