måndag 21 mars 2011

Behöver ny inspiration efter allt tråkigt

Jag behöver verkligen något roligt i mitt liv nu.
Jag har följande att se fram emot i vår:
-Imorgon åker jag till Krakow på tjänsteresa
-På fredag är det våffeldagen, måste dock ha ett våffeljärn, men det skulle jag få av mor o far som inte använder sitt.
-På lördag kommer en kompis hit på mat, drinkar och TP-spel och en massa, massa snack
-Vi ska ha en inför ESC-kväll i MF-klubben i april för att utse en vinnare före Düsseldorf
-Har anmält mig till en prova-påkurs i scrapbooking i början av maj
-Eurovision Song Contest i Düsseldorf i maj, är borta en hel vecka med semifinaler och fester. Vilken vecka det blir! Jag kommer att träffa fans från hela Europa. Så kul det ska bli!
-Sedan är det semester

Så visst har jag många roliga saker att se fram emot, men jag hoppas framför allt att lyckan kommer att le mot mig snart. Det är så tomt och ensamt ibland. Men allt har sin tid, Rom byggdes inte på en dag.

Ha en skön vecka! Jag ska försöka, har ont i halsen och kurerar mig så gott det går med varmt te o honung.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar