onsdag 20 april 2011

Lite uppdatering från mig

En kort uppdatering från mig, har inte bloggat på länge, ska försöka skärpa mig. Det är rätt så bra faktiskt och det har varit väldigt jobbigt i min tillvaro måste jag erkänna, det går upp och ner efter en skilsmässa givetvis och det är mkt att vänja sig av med, men nu är det mycket bättre och jag är stark. Jag trivs så bra i min lägenhet, det är en oas faktiskt och nu är balkongen så fin med alla vårblommor jag har köpt och planterat. Jag köpte även möbler till balkongen , det blir jättemysigt när det blir varmare att sitta ute och läsa eller fika med ngn trevlig själ. Vi hade städdag i lördags och vi rensade undan i cykelförrådet, planterade blommor på gården m m och avslutade det hela med hamburgergrillning. Det var trevligt och en bra chans att lära känna grannarna också.

Har fixat fika till imorgon bitti till fredagsfikat som blir torsdagsfika den här veckan, det blev en rulltårta som jag vispar grädde till så blir det en bakelse. Mmmm gott faktiskt!

I påsk ska jag till Norrköping från långfredag till påskdagen så jag är hemma lite grann.

Ha en bra påskhelg om jag inte hinner blogga mer denna vecka men ska försöka göra det lite oftare nu.

Just det, har skaffat en Iphone, som jag fullkomligt älskar. I adore it! Jag vet, jag jobbar på Ericsson, men jag har ju en Sony Ericsson som jobbmobil. Har beställt en Android Neo till jobbet som kommer efter påsk. Jag blev ju av med 2 mobiler i Polen som ni kanske vet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar