söndag 5 juni 2011

Långledigt

Skönt att ha varit långledig.
Torsdag sysselsatte jag mig med scrapbooking på dagen, jättekul är det! Och roligt att umgås med vänner.

I fredags var jag först hos frissan och träffade sedan L på stan med hennes lille pojke, snart 1 år, och sedan var jag på torget med P och drack lite gott och sedan åt vi god mat på en restaurang. Härligt att komma ut lite grann. Sedan gick jag hem i den varma sommarkvällen. Skönt när man bor så nära stan att kunna gå hem.

Igår var en kompis M här och vi satt på balkongen och åt och fikade gott. Vilken varm dag det var igår!

Idag har jag träffat A, en annan kompis, och hon var här först och tittade på min lya och sedan hälsade jag på henne på landet och träffade några hästar, bl a några föl. Härligt att vara på landet!

Imorgon ska jag titta på en soffa och soffbord. Sedan kommer K en kompis hit och fikar.
Det har verkligen varit en fullspäckad helg men jag har sett till att ha det så denna helg för annars skulle det kännas ensamt och det har varit skönt att träffa vänner.

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja nu förstod jag vad du menade :-) Kom inte ihåg riktigt vad jag skrev.

    SvaraRadera