söndag 3 juli 2011

Trött!!!!!!!!!!

Nu är jag så trött att jag måste lägga mig snart, snart, snart..........

Det har varit en helt galet stressig arbetsvecka igen!!!

Igår var jag flyttkvinna åt en kompis, så idag har jag träningsvärk, och jag kan tillägga att det var 90% luftfuktighet i Linköping och säkert på andra ställen i Sverige med...Det var svettigt att bära kartonger o möbler igår så jag var ordentligt trött igår kväll! Vi avslutade m pizza och det smakade bättre än någonsin!

Idag är jag också trött, men av andra orsaker, jag var i Norrköping med 2 kompisar på Modellfabriken, där man blev sminkad snyggt och så fotograferad. Det var verkligen kul, kort kommer så småningom.

Godnatt! Sehr müde!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Så Pierre fick hjälp av dig? Eller kanske någon annan? Har för mig att han skulle flytta idag. :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det var Pierre som jag hjälpte att flytta!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med modellande- ser fram emot att se dem!
    Kram Maribella

    SvaraRadera
  4. Maribella: Ja, det var jättekul! Kommer vilken dag som helst! Kram på dig!

    SvaraRadera