söndag 27 maj 2012

Euphoria!!!

Källa:SVT Jag är helt euforisk efter Sveriges seger igår i Eurovision Song Contest i Baku!! Loreens framträdande var perfekt och så magiskt! Om man ändå hade varit där och få uppleva det!!! Men det räckte så bra från TV-soffan. Vi firade med champagne , i och för sig redan innan det var klart men man såg ju vart det lutade och hon hade ju gjort det så bra. Och nästa år blir det i Sverige, antagligen blir det väl i den nybyggda arenan Friends arena i Solna som tar ca 65.000 personer, men samtidigt arrangerar ju Sverige hockey-VM så vi får väl se vart det blir. När det gäller tippningen så fick jag in topp 3 i alla fall: Sverige 1:a, Ryssland 2:a och Serbien 3:a! Och mina 5 favoriter kom topp 10: Sverige 1:a, Estland 6:a, Tyskland 8:a, Italien 9:a och Spanien 10:a Det är roligt och stort för mig!! :-) Vilken fantastisk lördag och jag vet att Jessie tittade ner från katthimlen i går på sin födelsedag! Hon höll på Euphoria och stuffade! Hon och jag hade samma smak! :-) Jag saknar dig så mycket Jessie! En stor varm kram till dig från matte som aldrig glömmer dig!!! Kram till er alla denna schlagervecka som har varit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar