söndag 21 augusti 2011

21 augusti 2009







Den dagen förlorade jag min älskade kissekatt Jessie efter 18 år tillsammans! Du fattas mig så mycket så att det inte går att beskriva! Men du finns för alltid i mitt hjärta!! Och jag vet att du vet det. Hade du funnits närmare, djurkyrkogården ligger mitt ute på vischan och eftersom jag inte har tillgång till bil längre tar jag mig inte dit så lätt. Fick reda på efteråt att det finns en viloplats för djur i Slaka, hade jag vetat det hade jag begravt henne där, då hade jag kunnat ta mig dit lättare, eller i Norrköping, där både Jessie och jag är födda, det är vår barndomsstad så att säga. Men man tänkte inte klart den dagen.
Men så fort jag kan åker jag till dig och du är extra mycket i mina tankar idag och det är en sorgsen dag.

Många kramar till dig min Jessie

2 kommentarer:

  1. Hej fina du!
    Jag har tänkt extra mycket på dig och Jessie idag. Och jag har gosat lite extra med Amospersson. Jag förstår din sorg och saknad. Faktum kvarstår att en katt är inget annat än en familjemedlem. Så det så.
    Många, många kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Kramar i massor till dej!
    Förstår att du sörjer, ni verkar haft ett speciellt band du o Jessie.
    //Maribella

    SvaraRadera