fredag 9 mars 2012

Globen - imorgon kommer jag!!

Nu börjar det dra ihop sig, finalen är i morgon.
Vem som vinner vet vi, det finns ingen mer värdig vinnare än Loreen och det är den enda låten som kommer att en jättebra chans att vinna ESC i Baku i maj.

Hur det går sedan är jättesvårt att tipsa om, men jag tror att Thorsten Flinck kommer tvåa, kanske trea. Danny blir ocks topp 3, även om jag tycker att han ska komma 5:a kanske. Tycker inte låten eller hans sångröst är bra. Lisa Miskovsky kan få komma 4:a och David Lindgren vill jag helst ska komma 2:a, men 3:a går bra också.
Hoppas Miraklet kommer sist.

Som sagt det är inte lätt.

På genrepet ikväll fick Loreen i alla fall ett stort jubel!!! :-))) Det är på kvällens genrep som de internationella jurygrupperna sätter sina poäng, så genrepet är viktigt i kväll.

Nu är jag lite piggare, skönt! Så det ska bli kul i morgon!

Ha en trevlig schlagerhelg! EUPHORIA!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du känner dig bättre, piggare med mer energi!

    Jag hoppas på vinst för Dead by April eller Davis L!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din pepp!

    Det blir spännande i morgon! :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej fina du!

    Vi spanade efter dig!

    I fjol var vi på andra chansen i Sundsvall och jag har lovat tjejerna att någongång få åka på finalen i Globen. Jag förstår hur häftigt det måste vara.

    Skönt att rätt låt vann!

    Mången kram till dig från oss alla.

    SvaraRadera