torsdag 15 mars 2012

Euphoria!


Äntligen fick vi kora Loreen som vinnare av MF 2012 och som ska representera Sverige i Baku i maj. Det kommer att gå bra har jag en känsla av. Hur som helst är låten det bästa vi har skickat till ESC tycker jag. Man blir så glad och euforisk av den! Och man hade verkligen de känslorna i Globen och på efterfesten i lördags.

Tog inga egna kort, hade bara med mig mobilen som inte blev bra. Det blev ett rejält party, kom i säng vid 4-tiden, men det var det värt!!

Har ett kort som jag är med på, jag och käre A från Grekland, tyvärr är mitt hår lite rufsigt efter regnet ute men men så är det.

Har verkligen varit glad sedan i lördags. Det beror på många saker, men nu börjar det släppa....

Nu har jag så gott som bestämt mig, bye bye Linköping! Jag har gett staden 18 år och det får räcka nu känner jag. Men vissa delar kommer att finnas kvar givetvis.
Som de brukar säga: Home is where your heart is!

2 kommentarer:

  1. Hej där. Så kul att läsa att du är glad.
    Härligt att rätt låt vann också.

    Tycker att det är helt rätt att följa sin inre känsla. Det är så dumt att inte göra det.

    Jag hoppas att du ändå har trivts här i Linköping och att du så småningom kan tänka positiva saker om den här staden trots allt som hänt den senaste tiden.

    Kommer alltid att följa dig här och ser fram mot att läsa vad du ska ta dig för famöver.

    Önskar dig lycka till av hela mitt hjärta.
    Många varma kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad fin du är på bilden och vilken härlig fest!

    Någongång tänker jag också uppleva en riktig schlagerfest, så det så!

    Det ska bli så spännande att höra vad du tänker ta dig för. Självklart följer jag dig vart än du går och håller alla tummar jag har för dig min fina vän.

    Mången, mången kram!

    SvaraRadera