onsdag 7 mars 2012

Något nytt kanske händer snart

Måste göra något för att må bra igen. Jag har några idéer och tankar, men inget är bestämt ännu. Jag är inte mig själv, varken fysiskt eller mentalt. Har varit förkyld i sex veckor nu, men är väl så gott som frisk nu, men det sa jag för några veckor sedan också. Ska till Globen på lördag förhoppningsvis och ha det roligt.
Men det är något som fattas för att jag ska vara riktigt glad.

Känner mig inte riktigt hemma där jag är just nu, men det kan ju vara förkylningen/influensan också men även andra saker. När det snart blir vår kanske jag blir lite gladare.

Jag ska inte klaga egentligen, jag har många fina, bra vänner i närheten men de har ju sitt också.

Should I stay or should I go? Eller bara ta det lugnt ett tag och låta tiden ha sin gång...? Inga studier i alla fall!! Det orkar jag inte med längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar