söndag 5 februari 2012

Bra första delfinal

Jag är mycket nöjd med delfinalen igår. Den bästa låten, Euphoria, gick till final!! Och det är jag euforisk för:-)))
Sedan var det jättebra också att Dead By April gick till final för då vann jag pengar, det blev 293:- som vi ska dela på två, men jättekul att jag prickade in det.

Sean Banan är väl i lite barnsligaste laget egentligen, även om låten sätter sig som ett tuggummi och han var rolig. Jag var livrädd att Torsten Flinck skulle gå till final. Ojojoj!!! Hade hoppats på Marie S, hon var värd ett bättre öde.

Och synd att Afro-Dite och The Moniker inte hade bättre låtar i år.

Programledarna var underbara!!

Nu ser jag fram emot Göteborg nästa helg, då jag ska dit själv och se delfinalen. :-)

Idag har jag mest sovit, känner mig så trött, har en jobbig hosta och astman är verkligen jobbig vid förkylningen och vid kylan. Men det blir väl varmare snart! Får hålla mig varm med schlager.

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar