onsdag 22 februari 2012

Upp och ner

Livet går upp och ner, har haft det tufft med hälsan ett tag nu, med förkylning och astman, men det är lite bättre nu, men har varit sjuk i en månad nu. Det tar på krafterna. Hoppas att jag är pigg nästa vecka då jag åker till Tyskland på tjänsteresa och på fredag åker jag till Lund igen för på lördag är det MF-dags på plats igen, i Malmö. Så jag åker till min bror och hälsar på över helgen.

Dessutom tog jag ett lite svårt beslut att avbryta studierna i italienska. Det känns jobbigt för att jag inte vill ge upp men det var rätt beslut känner jag, jag orkar inte längre och jag har uppnått mitt mål: att repetera grammatiken, så det kan jag nu och jag har ju faktiskt poäng i grundkurs och fortsättningskurs sedan tidigare. Det kan ingen ta ifrån mig. Man sätter väl för höga krav på sig själv ibland. Och nu känns det skönt, kan koppla av på kvällarna nu.

Hinner inte skriva ngt om vad jag tror om låtarna den här veckan. I morgon ska jag på pubquiz och så åker jag på fredag.
Men de i klubben som har förhandslyssnat (som jobbar som press) idag tror på Dannys låt. Så får vi väl se vad Charlotte Perelli har att komma med.

Ha en trevlig helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar