torsdag 16 februari 2012

Trött, trött.....

...på allting, ja inte precis allting, men mycket. Behöver få något roligt till mig.

Men det tär att ha den här förkylningen, hostan ger aldrig med sig, och nu är jag sjukare igen, har jobbat hemma hela veckan. Och jag orkar inte med studierna tror jag, till slut blir det för mycket känns det som. Min kropp säger ifrån....Men jag får väl ge det en chans till.
I morgon bitti ringer läkaren för att se hur jag mår med min medicin, men nu kom ju en förkylning i vägen. Det kanske blir så att jag byter medicin mot något starkare.

Det är i alla fall MF, men man orkar ju knappt något. Och den här veckan verkar det vara sömnpiller, inget bra, ja kanske 2 st. Men inget som sticker ut. Björn Ranelid går säkert till AC med sin discodänga. Min favorit är nog Andreas Johnson och Molly Sandén, men jag vet inte riktigt än.

Får se om jag orkar gå till en tjejmiddag i morgon, men jag ska göra allt för att orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar