måndag 13 februari 2012

Hemma från Göteborg - förkyld igen

Jag kom hem igår från Göteborg, ännu mer förkyld än vad jag var förut. Nu började febern och halsont om igen, så jag gick hem efter lunch idag och jobbade hemma. Bättre att sitta hemma och snörvla och så vilade jag mig lite.
Har varit förkyld i snart 3 veckor, hostan ger inte med sig. Det är fruktansvärt jobbigt med astman, får inhalera många gånger varje dag för att få luft. Tur att det inte är så kallt nu i alla fall.

Hur som helst var MF helt underbar, rätt vinnare, dvs David Lindgren. Det var så häftigt att uppleva live. Vilket drag det var i Scandinavium. Han utklassade alla andra, bra låt och vilken artist!! Vilken scenglädje!!
Kul med skrällar i Melodifestivalen också!

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag, inget jag ser fram emot, försöker att inte tänka på det, men man påminns ändå överallt i tidningar, FB. Det är ändå bara affärsmännens dag, men jag får väl köpa min egen choklad själv. Man är väl en självständig kvinna, eller nåt:-) I så fall köper jag Lindts choklad. Inte så bra egentligen när man ska gå ner i vikt, men något roligt ska man väl ha.

På fredag ska jag på tjejmiddag och på lördag är det MF-kväll hos en schlagerkompis.

Ha en bra vecka!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar