onsdag 29 februari 2012

Sjuk igen, bläh!

Nu är jag sjuk för tredje gången, utan uppehåll, den här veckan är det influensa m feber, ont i halsen och förkylning. Orkar inget....! Skulle ha åkt iväg till Tyskland idag på tjänsteresa, men den fick ställas in, också p g a många sjuka på jobbet och mycket att göra. Fick ta hem datorn idag, men orkade inte jobba , får göra det i morgon och se om jag orkar annars får jag sjukskriva mig. Har varit sjuk i 5 veckor nu! Suck! Då får man tycka synd om sig själv.

Idag är det skottdagen, det är visst då vi tjejer får fria och tackar mannen nej måste han ge en dyrbar gåva enligt gamla seder:-) Men vem skulle jag fria till och vill jag det? Nej, inte nu!!

I helgen är det Andra Chansen, får vara hemma och se på det själv, men orkar inte åka till någon tor jag.

Jag tänker speciellt på Katarina och hennes älskade katt som har det jobbigt nu, måtte de klara ut sin situation. Vet precis hur det känns! Många klappar till dig AmosPersson från mig! Många varma styrkekramar till Katarina m familj!

Kram till er andra och håll er friska så gott det går!

6 kommentarer:

  1. Stackars dej!
    Ta hand om dej och se till att bli frisk ordentligt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Maribella! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej fina du! Jag tycker det är så trist att du inte blir frisk någon gång utan att din krasslighet bara håller i sig. Hela familjen inklusive Amospersson är av hela våra hjärtan så tacksamma över din omtanke och ditt stöd. Du är verkligen en fin person som jag är så glad och tacksam över att jag fått lära känna. Vi hörs när vi samlat oss, mången kram!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för din omtanke när ni har fullt upp med er sorg och saknad! Och jag är så tacksam att ha dig som vän!! Vi hörs när ni har samlat er. Många, varma kramar

    SvaraRadera