torsdag 12 april 2012

Bloggtorka

Nu har jag inte skrivit på länge, länge men orken har inte funnits där helt enkelt. Jag har bestämt mig för att sälja lägenheten här i Linköping och flytta till min hemstad Norrköping, det är där jag känner mig hemma. Det gör jag inte här längre efter allt som hänt har jag inget som binder mig förutom mina vänner, men ni är så nära och jag kommer att jobba kvar här i stan så vi kommer att ses. Det känns som man bara går mellan jobb och hem, ja inte bara. Jag har bott här i 18 år nu. Och jag saknar Norrköping: stan, vattnet, ja det är bättre där helt enkelt, för att inte tala om IFK Norrköping, då kan jag gå oftare på fotbollsmatcherna och heja fram mitt Peking :-) I helgen ska jag till Norrköping för att träffa en kompis på lördag fm, så jag åker dit redan i morgon. Sedan är det tjejmiddag i Sturefors på lördag :-) Kul!! Ha en bra helg! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar