onsdag 25 april 2012

En liten klump i magen

Eller är det magen som har blivit större? :-) Nej, skämt åsido. Jag har haft ont i magen den senaste tiden, känner mig lite orolig. Det är nog för att jag lämnar den här lägenheten och det gamla livet här bakom mig, och jag är kanske lite orolig att det inte ska bli bra i lägenheten i Norrköping. Den är gammal och charmig och mysig, sedan har den inte alla bekvämligheter som jag har nu med diskmaskin och tvättmaskin inne, men det kan jag leva utan, man kan ju alltid köpa en bänkdiskmaskin om jag måste ha en och det funkar ju att tvätta i tvättstugan. Hoppas bara att det är lugnt och att grannarna är bra. Det är lite som att gå tillbaka känns det som eller börja om från scratch kanske. Nej jag vet inte. Men det blir bra. Det är jag säker på. Jag hade en bra känsla när jag var i lägenheten, men jag ska dit en sista gång. Hyresvärden skulle höra av sig snart så än har jag inte skrivit på kontraktet. Men jag har planerat in tid för fotografering av min nuvarande lägenhet, på måndag, och visningen blir prel 13/5. Lite pirrigt. Och sedan blir det väl flytt i juni-juli ngn gång. Mkt att tänka på. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar