söndag 22 april 2012

Veckan som kommer

Det blir fullt upp den här veckan: Har börjat rensa undan inför fotografering och visning av lägenheten, så det får jag fortsätta med. Det känns som att jag vill rensa mer än när jag flyttade sist. Det var en jobbig flytt sist minns jag men jag fick mycket hjälp som tur var.Det är mycket att planera. I morgon, måndag, ska jag förbereda inför tisdag då vi har Toscanaklubben hemma hos mig. Och så blir det förstås Inför ESC-programmet på SVT, andra programmet där de betygsätter året ESC-bidrag i Baku. Tisdag Toscanaklubben som sagt, det ska bli trevligt. Torsdag ska jag hem till en kompis som jag inte har träffat på ett tag, ska bli trevligt. Lördag ska vi ha kul i MF-klubben, i vår lokala klubb här i Linköping, vi ska vara på BarBQ och se på årets ESC-bidrag och rösta fram vår vinnare, det ska bli kul, vi blir 10 stycken. Vi äter mat först och så röstar vi efter att ha tittat igenom bidragen. Så det blir en rolig kväll! Det här är min favorit: Tyskland! Roman Lob sjunger "Standing still", jag älskar den! Får inte nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar