fredag 20 april 2012

Lägenhet

Letar efter lägenhet i Norrköping och idag ringde jag till en privat hyresvärd, det är svårt att få tag på en hyresrätt om man inte har så många köpoäng i den kommunala bostadskön. Jag frågade om de hade en tvåa, helst någonstans på söder, och det fanns faktiskt en ledig, så i morgon ska jag titta på den!! Hoppas hoppas att det är en bra lägenhet, läget är ju fantastiskt bra, bara ett stenkast från centrum, och väldigt nära bussen som går till Linköping där jag har mitt arbete. Sedan hoppas jag verkligen att få min lägenhet såld snabbt och så att jag inte förlorar på det. Det är jobbigt att flytta och jobbigt inför fotografering och visning, men det får gå. Håll tummarna för mig att det går bra! Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du efter visningen även får erbjudande om lägenheten! Skulle det av någon anledning inte bli så är du istället välkommen att söka lägenhet i Norrköping via oss!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack för erbjudandet men jag står i kö redan hos Hyresbostäder, men det är svårt att få en hyreslägenhet därigenom om man inte har så många poäng.

    SvaraRadera