måndag 29 december 2008

Ny vecka


Här börjar en ny vecka.

Dagens vikt: 71,4 (startvikt i går 71,7) :-)

Jag är ledig i mellandagarna före nyår men jobbar hemifrån 2/1 och 5/1.

Idag ser jag inga hot mot att äta hälsosamt. Igår såg jag på en hemsida hur många kalorier jag ska äta för att gå ner i vikt och om det stämmer är det 1584 per dag. Igår åt jag mer än det, men om jag räknar med att äta ca 500 för varje måltid ska jag väl klara det.

Dagens frukost blev: Te, 2 GI-mackor med ost och en Actimel yoghurtshot mot min mage kom jag under 500 (ca 375-400).




1 kommentar:

  1. Hmm nåt blev fel när jag skulle skicka mitt inlägg! Får du två så vet du att det blev nåt knas...

    Jo, jag hittade din blog i min viktminskningshjälte Peters blog lista och namnet på din blog väckte min nyfikenhet! Nu har jag tid och ska läsa igenom dina inlägg!

    Härligt att ha en man som Peter! Du kan hämta hur mycket inspiration av honom! Bra att kunna inspirera och stötta varandra!!!

    GI mackor, är det nåt du bakar själv eller köper du dom?!

    SvaraRadera