söndag 28 december 2008

Tjuvstart

Jag tänkte tjuvstarta som en liten mjukstart när det gäller att leva mera hälsosamt. Jag tänker redovisa min dag idag här:

Vikt i morse: 71,7 - Mitt mål är 65 kg, det kanske inte låter så mycket, men går jag ner de kilona kommer jag att må bra och det är en bonus om jag går ner, men huvudsaken är att jag lägger om min kost så att jag mår bra.

Dagens hot: Bortbjudna på fika, men jag tog bara en gång, inte mer och vid första stället vi fick kaffe tog jag bara kaffe.

MAT IDAG:
Frukost: Te, Valio yoghurtshot som är bra för magen, 2 GI-mackor med ost.
Eftermiddagsfika: Kaffe, pepparkaka, vetekransbit och saffranspannkaka med grädde o sylt (mindre bra!!) :-(
Lunch: Tomat- och mozzarellasallad med parmaskinka Dryck: Cider
Kvällsmat: Te och 4 små varma ostmackor :-(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar