fredag 15 maj 2009

Jag skulle kunna säga att......

.....jag nästan har nått min målvikt! Men det är inte riktigt sant! Då skulle jag ljuga och det gör inte jag.
Igår morse vägde jag 65,3 och i morse 65,4. I förrgår morse vägde jag 66,7. Hur är detta möjligt då? Ja, någon slags magsjuka åkte jag på igen natten till igår. Jag hade nog ätit något olämpligt tror jag, köttfärs som inte var riktigt färdigstekt:-(( Jag mår illa bara jag tänker på det.
När jag kom till jobbet igen idag frågade folk hur jag mådde - "Ja, ett kilo lättare", sade jag:-)
Nej skämt åsido, jag var helt slut igår morse, natten innan hade jag inte heller sovit så bra och nu var det längsta jag sov 2 timmar. Men det är skönt att det gick över på ett dygn.

Nu ska jag försöka komma igång med mitt nyttiga liv igen, det har kommit på efterkälken igen och det skäms jag för. Fy på mig! Jag har ingen annan att skylla på än mig själv. Varför är man så svag för frestelser? Imorgon är en annan dag, som Christer Björkman sjunger.....:-)

Kram på er
Imorgon är det final i Eurovision Song Contest. Då håller jag på Norge, Grekland, Azerbajdzan och Estland.

3 kommentarer:

  1. Vad trist med magsjuka!! Men kul med -kilo...

    Men, håller du inte på Sverige imorrn??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo givetvis håller jag på Sverige, men jag får ju inte rösta på Sverige, det var så jag menade:-) Malena och La Voix är ju helt suverän!

    SvaraRadera
  3. Tjoflöjt! (ett underskattat uttryck...) Vad kul med så mycket minus!!! Även om det beror på dålig mage...det sätter igång motivationen igen!

    Kramar från slätten

    SvaraRadera