lördag 23 maj 2009

Målet närmar sig!

Nu närmar sig målet mot min målvikt som är på 65 kg! Igår vägde jag 65,4, men nu har jag gått upp 2 hg sedan igår, men då var jag på 60-årskalas då vi åt smörgåstårta och kaffe och kakor. Tårtan avstod jag faktiskt då jag kände att jag hade ätit för mycket. Men sedan blev det vin och snacks i form av chips, jordnötsringar, jordnötter och salta pinnar. Dessutom var jag sugen på te och varma mackor när jag kom hem, så det blev så helt enkelt! Då är jag nöjd att jag bara gick upp 2 hg!
Hoppas att jag kan gå ner 6 hg till onsdag då vi åker till Sardinien! Känner mig ganska motiverad nu. Hoppas hoppas....!!! Men annars gör det inget, jag håller fortfarande mina -20 cm i midjemåttet. Det är jag väldigt nöjd och stolt över!

Ha en bra och skön helg!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat. Måste vara ghärligt att se målsnöret.

    SvaraRadera
  2. Det är bra jobbat Catrin , hoppas ni får en skön semester nu och passa på och njut ordentligt av ledigheten..kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Grattis, jättebra jobbat! Jag är så imponerad och tänk 20 centimeter är helt borta!

    Jag tycker att du ska ta en sväng till närmaste Zara-butik och köpa de snygga skorna. Du har gjort dig förtjänt av dem! De fanns i massor med snygga färger.

    Dessutom tycker jag att du ska ta med maken till Åre den här helgen nästa år. Ni ska bo på Holiday och vara med på Work Out Åre. Det är helt fantastiskt!

    Grattis ännu en gång,

    Katarina

    SvaraRadera
  4. Självklart! Vilken fantastisk prestation du gjort! Fattar du, 20 cm!!! Det är mycket det... Undrar vart allt tar vägen- POFF så försvinner det...

    Jättebra jobbat och jag förstår att ni har det bra när jag läser Peters blogg! NJUT!

    KRam Nu Jä

    SvaraRadera