torsdag 9 juli 2009

Diggi-loo diggi-ley....lalala....

Igår var vi i Vadstena och såg Diggi-loo där bl a Brolle, Sara Löfgren, Jessica Andersson, Niklas Strömstedt var med. Allra bäst var Brolle och Sara Löfgren, deras röster var allra bäst. Jessica sjunger också jättebra, hon är i samma klass. Thomas Pettersson var som vanligt väldigt rolig, och roligast var när han var Malena Ernman och sjöng La Voix.
Det är ett så bra koncept: många bra artister som sjunger sina egna låtar och andras.
De framträdande som gjorde mest intryck var
-Schlagerpotpurrit från årets melodifestival-final
-The show must go on - med Brolle
-Alla hyllade Michael Jackson med We are the world, mycket stämningsfullt tycker jag, man satt allt med tårarna i ögonen igen.
-Amy Diamond, som var gästartist, sjöng Edith Piaf

Mycket bra show och vi hade tur för det var uppehåll hela kvällen, det hade ju regnat på dagen och idag ska vi inte prata om vad mycket regn det har kommit.

Igår vägde jag mig igen och jag hade faktiskt gått ner 1,2 kg sedan förra veckan! :-)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, jag har inte sovit på hela veckan känns det som...:-( Skönt att det är fredag imorgon. Sedan jobbar jag en vecka till innan det är dags för semester. Det är inte mycket att göra nu och det går så långsamt då, men det är skönt också att ha sådana här veckor för i höst sätter det igång igen, då finns det att göra!!

Ha det bra!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som fortsätter att går ner. Dags för en ny profilbild?

    SvaraRadera
  2. Precis samma höjdpunkter som jag tyckte de bjöd på. Hos oss var E-type gästartist och han sjunger ju allt annat än bra. Han gör sig bäst på skiva, inne på ett disco. Fast det blev ett jäkla drag när han körde sina låtar!

    kram

    SvaraRadera