onsdag 15 juli 2009

Upp som en sol

ner som en pannkaka! Eller vad ska man säga? Har gått upp 1 kg sedan förra veckan, jag var ju på gång tyckte jag, men det här får man väl ta. Det är bara att ta tag i det, jag vet det, men jag känner mig nere ändå. Jag går promenader ibland men jag har ingen större längtan att springa även om jag springer lite grann ibland. Jag kommer liksom inte igång, det går så tröööögt! Och så har jag ätit kakor som fanns hemma, jag kastar ut dem snart!! Plus att jag inte kunde låta bli att köpa en glass idag till kaffet! Vad är det för fel på mig?? Semester, eller? Då blir jag så arg på mig själv och tänker att nu är det bara att ta nya tag igen. Och snart ska vi åka iväg och äta upp oss suck! Det är ju inte bättre det....men SEN måste jag klara av det här. Jag ska inte klaga, jag vet det, jag har ju bara några futtiga kilon kvar men jag tycker inte om hur min mage ser ut just nu, så är det bara! Jag ska försöka skärpa mig.....
Ta hand om er!

5 kommentarer:

  1. Skit i det!!! Du är söt och trevlig och har ett bra liv! Vad ändras av det om du väger 2kg mer eller mindre? Om du äter så njut! Man mår inte bra av allt dåligt samvete hela tiden...
    Jag vet vad jag pratar om för jag har alltid vägt för mycket och har, nu när jag är hemma, säkert gått upp tre-fyra kilo. ( Inte 34 kg:-))
    Men antingen gillar jag läget eller så stirrar jag mig blind på de kilona och blir ledsen och gör min omgivning ledsen också.
    Du vet ju att du kan så när det är dags går du ner de hekton som du vill och tills dess: DU ÄR SÅ BRA SOM DU ÄR!!
    KRAM PÅ DIG från en tjockis

    SvaraRadera
  2. Du vet vad du vill. Då måste du ta de svåra valen och göra något åt det. Fast som Haje säger så duger du precis som du är.
    Puss

    SvaraRadera
  3. Tack för de stödjande orden! 2 kg hit och dit gör väl inget, och nu har jag en plan inför hösten hur jag ska göra för att må bättre. Har redan planerat in lite pass jag ska gå på. Planera är jag bra på i alla fall!:-)
    Kram på er

    SvaraRadera
  4. Planera är A och O!Jag tror på dig Caty!

    SvaraRadera
  5. Förresten, ha en bra semester nu!

    SvaraRadera