torsdag 2 juli 2009

Ny färg igen


Då var det dags igen, jag har varit och fått ny färg hos frissan och så här blev resultatet. Jag är jättenöjd med det. Man blir ju trött på sin färg efter ett tag och vill ha lite variation så det här fick det bli.

Det är alltid skönt att gå till frissan och bli ompysslad och de har ju verkligen "magic fingers" , jag kan aldrig själv åstadkomma det.


Har varit duktig idag, inte ätit någon glass eller annat onyttigt, en bit mörk choklad efter lunchen blev det. Det finns jordgubbar hemma, får se om jag kan motstå glassen, jag kan ju hälla lite grädde på och det är ju bra GI.


3 kommentarer:

  1. Sååå snyggt! Vad lyckat!

    SvaraRadera
  2. Jag behöver lite peppning i min viktresa så nu är jag runt på bloggrunda för att hitta mer inspiration. Tack för den.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Verkligen jättesnyggt!

    Jag har också ätit jordgubbar med vispgrädde i helgen. Min moster Bi hade hur mycket jordgubbar som helst så vi åt, åt, åt och åt! Men det är ju bland det godaste som finns.

    Må så gott,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera