lördag 10 oktober 2009

Inget går som man tänkt sig!!

1) Danmark - Sverige 1-0 Så orättvist resultat, faktiskt! Sverige hade spelet och så gör Danmark ett futtigt mål på slutet och Sverige får ett mål bortdömt. Nu finns det en liten, liten chans och då måste det bli oavgjort mellan Portugal och Ungern, men jag undrar det jag.....
2) Kameran börjar balla ur, det är något glapp, så jag kan inte sätta på den ens! Och jag som ville ladda ner lite bilder och lägga upp här. Jag kan inte ens sätta i minneskortet i datorn, för min dator fattar inte det f n :-(( Jag skulle få hjälp av Peter att föra över bilderna. Kameran får vi väl lämna in. Tur att det är garanti!
3) Fortfarande täppt i näsan, nu börjar jag bli trött på förkylningen, vill bli frisk snart!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Idag är en ny dag, nya insatser.
    Ha en bra dag,
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Ja, idag ska jag baka igen! Jag ska baka något som heter succékakor - kanske skulle ha bakat dem igår istället - och kärleksmums!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Du får ta nya tag... :-) Stor kram från Roger

    SvaraRadera
  4. Sånna dagar kommer och går. Det är inte hur man har det utan hur man tar det...

    Stor kram Anna

    SvaraRadera