lördag 10 oktober 2009

Lägsta vikten hittills!

I morse vägde jag 66 kg!! Lägsta vikten hittills i år. Det kan bero på att jag är sjuk, men jag äter frukost och lunch som vanligt och inte alls nyttig lunch, för jag tycker nog lite synd om mig själv när jag är sjuk och orkar inte tänka GI då. Peter säger: det där är väl inte GI? Nej, säger jag då, det är inte GI att vara sjuk heller! :-))

Ska ladda upp lite bilder senare idag från förra helgen.

Jag mår lite bättre idag, men jag snörvlar fortfarande och i morse hade jag en aning feber. Men så däppt jag var igår, jobbigt när man inte kan sova, till slut somnade jag med ganska många Nezerildroppar i näsan, och så vaknade jag alldeles torr i strupen, så torr har jag aldrig känt mig. Det var knappt jag kunde öppna munnen.

Tänkte börja baka i eftermiddag till våra födelsedagar om 2 veckor: idag blir det mjuk pepparkaka och saffranskaka (kanske fel årstid, men jag blev så sugen när jag såg receptet!) Ska försöka ta mig till affären först, men det ska väl gå.....

Kram!

6 kommentarer:

  1. 1. Saffran är ALDRIG fel. Jag funderar allvarligt på att baka lussekatter redan nästa vecka...
    2. Saffran är aldrig fel.
    3. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Det blev gott, både saffranskakan och pepparkakan:-))

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Saffran = underbar krydda att använda året runt!
    Skål ta me f-n, nu tar vi danskarna!
    Krya på dig,
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det är inte kul nu. 0-0, äckligt vin och min syster i Cph som är kaxig.
    Men än är det inte över!
    Nu kör vi,
    kram,
    Katarina

    SvaraRadera
  5. grattis till vikten o krya på dig!

    SvaraRadera
  6. tappert att du tagit dig så långt grattis!

    SvaraRadera