söndag 18 oktober 2009

Pilates hemma!

Har nu tränat Pilates hemma - äntligen har jag använt mig av DVD:n jag vann av Suz - och det ska jag göra regelbundet. Har tänkt det ett tag, men det har inte blivit av. Jag tänkte köra Pilates hemma de dagar jag hade tänkt springa, dvs de dagar/kvällar jag är hemma och inte har andra aktiviteter för mig: träning eller annat. Jag har t o m skrivit in det i almanackan.
DVD:n var bra, jag körde igenom det första 20-minuterspasset, det finns ett mera avancerat också , på 35 minuter. Jag tänkte varva mellan dessa två. Det var kul och det känns bra nu! Äntligen har jag gjort något nyttigt känner jag.

Ha en trevlig söndag kväll!

3 kommentarer:

  1. Heja på! Bra jobbat. Jag beundrar dig verkligen som ger dig i kast med att baka med andras barn. Det kan bli precis hur stökigt som helst. Men som du skriver, det är obeskrivligt roligt också.
    Kram Katarina med den onda tanden (återkommer när jag är på bättre humör!)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har också en Pilates Dvd som står och väntar på att bli använd. Nån gång. Nån dag. DÅÅÅ ska här Pilateseras ;0)

    Kram kram

    SvaraRadera