söndag 18 oktober 2009

Min vecka

Så här ser min vecka ut:
Måndag : Jobba som vanligt och ta det lugnt på kvällen
Tisdag: På kvällen blir det Toastmasterklubben där jag ska vara Toastmaster för första gången och själv hålla i mötet. Det blir spännande. Gången därpå om 2 veckor ska jag hålla mitt andra tal, det ska handla om Afghanistan och vårt fadderbarn där. Jag vet inte så mycket om landet förutom det jag har fått information om via ActionAid, men jag ska googla lite. Ja, lite vet jag förstås men inte så mycket. Läste en jättebra bok, Tusen strålande solar, i somras och där får man lite inblick i landet.
Onsdag: Baka tårta, som jag tar med till jobbet.
Torsdag: Jag fyller ååååååååååår!!!!!!!!!!!!!! Jag erkänner att jag älskar att fylla år, en del säger att de inte tycker om att fylla år eller inte bryr sig, men jag gör det. Jag tycker att man ska fira att man är född!
Fredag: Till frissan och pensla håret med lite färg! Dona lite inför födelsedagskalaset på lördag.
Lördag: Peter fyller ååååååååååååår! Födelsedagskalas för släkten!
Söndag: Hälsa på Jessie i hennes minneslund i Rimforsa.

Som ni ser, är det fullt upp!!!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också att fylla år! JAg är barnsligt förtjust i hela födelsedagsgrejjen, med en present (eller flera). Älskar att det är MIN dag då jag blir lite extra ompysslad!

    KRam

    SvaraRadera
  2. Fullt ös med andra ord! Det innebär att tiden går fort. Det gör det när man har fullt upp med roliga saker!
    Visst är det kul att fylla år! Jag håller fullständigt med dig!!! Tänk att du och Peter fyller så nära varandra! Kul!

    Stort Grattis i förskott!

    Kram Anna

    SvaraRadera