fredag 4 december 2009

En liten stund på gymmet

Imorse lyckades jag ta mig till gymmet - men bara en liten stund, eftersom jag inte hade så mycket tid på mig innan jobbet. Jag satte mig på motionscykeln och så provade jag på löpbandet, men jag fick inte upp farten riktigt:-) Måste sätta mig in i alla knappar, förstod mig inte på det ska jag väl erkänna:-) Tur jag var ensam och att ingen såg mig! :-) Men jag tror att jag vet hur man ska göra nu.....

Nu är jag rätt trött efter veckan som gått och nu ska jag titta på Idol och sedan orkar jag nog inte så mycket mer.

Kram och trevlig helg

4 kommentarer:

  1. En liten stund är bättre än ingen stund =)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Håller med Suz. En liten stund är bätte än ingen stund alls.

    Trevlig helg,

    Katarina

    SvaraRadera
  3. Heja på! Jag tycker du är modig som överhuvudtaget ställer dig på löpbandet!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag känner mig också modig! Men imorse gick det bättre, fick upp farten. Jag hittade en manual till löpbandet innan jag satte igång...
    Det var riktigt kul!
    Kram

    SvaraRadera