torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År till alla mina vänner!







Jag önskar alla mina vänner här i bloggosfären ett riktigt Gott Nytt År! Ni har varit till stor hjälp och stöd i mina försök att leva ett hälsosammare liv, i början gick det riktigt bra, och även om jag har fallit tillbaka så vet jag hur man gör för att lyckas igen så det kommer jag att göra. Mera träning och GI-mat men även kunna unna sig "godsaker", ingenting är förbjudet men i lagom mängd och inte vardagligen.
Men framför allt, ni har varit ett stort stöd när jag och Peter förlorade vår älskade Jessie. Sedan det hände, i augusti, har jag inte varit riktigt mig själv. Jag saknar henne otroligt mycket och jag har blivit så känslosam och bara jag pratar om henne eller som nu, kommer tårarna. Jag vet att det kommer att ta tid, sådan är sorgen. Ett stort TACK ska ni alla ha som är med mig och stöttar. Och, ja , nästa år kommer vi att ha en ny liten kissekatt, går inte att vara utan, det ger så mycket!
Ja, det här året har bjudit på både glädje och sorg - och det slutade i dur då en liten flicka kom till världen 5 december - och då vi fick reda på att vi blir gudföräldrar till denna underbara flicka, Isabella. Synd bara att hon är 50 mil härifrån!
Det har gått bra för Peter, både vikt- tränings- och sångmässigt! Det är du värd, min man! <3 Puss!
Schlagermässigt vann rätt låt, men det gick inte så bra för Malena i ESC, men där vann rätt låt, lilla Alexander Rybak : I'm in love with a fairytale even though it hurts....Underbar text tycker jag.
Och jag blev invald i Melodifestivalklubbens styrelse! Det är roligt!

Vi var i Sardinien, en underbar resa där vi firade vår 10-åriga bröllopsdag. Sedan bar det av till Österrike i juli och Rom i oktober. Härliga resor!
Nu ser vi fram emot nästa decennium!
Gott nytt schlagerår alla!
Och snart får ni se min nya blogg (läs inom ett par dagar!)
Skål på er!

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till er. Lycka till med träningen och kosten. Och allt annat som är viktigt i livet.

    SvaraRadera
  2. Gott nytt 2010 på dej!!
    Det ser ut som det gågna året varit lite som livet, upp och ner! Endel tråkigheter måste man nog få med för att även få det roliga.
    En ny kisse....har du redan kikat ut en? Kattungar så gulliga och mjuka och söta och gosiga.....

    Nu ser vi frammåt mot ett underbart fantastiskt 2010? Eller hur!?!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år till er också!

    En ny blogg? Spännande!!!

    SvaraRadera
  4. Det låter verkligen som att du är på god väg mot rätt och bättre håll igen. Roligt.
    God fortsättning!

    SvaraRadera