onsdag 23 december 2009

Julbadet!

Ja, nu har jag då tagit mitt julbad:-))
Jag lyxade till det med ett skumbad ikväll efter att ha ätit lite julmat. Tack Katarina för badkonfettin jag fick till min födelsedag:-) Du är alltid lika omtänksam! Och det var så skönt med ett skumbad - man tar sig inte tid tillräckligt ofta tyvärr men ikväll blev det av.
Man blir så härligt trött i ett riktigt hett bad, nästan så man somnar. Eller vad säger du, Stina? :-)

Nu är alla julklapparna inköpta. Jag var på stan kl 9.00 för att bli ompysslad hos frissan, jag fick ny färg, så nu är jag julfin också. Det är bara kläderna som fattas, men jag får titta djupt inne i garderoben, får se om jag hittar något som passar tills i morgon. Nåväl, jag åkte hem från stan kl 15.00 , så idag har dagen gått i ett. Sedan när jag kom hem slog jag in klapparna, klädde granen och kokade gröt och stekte köttbullarna o prinskorven. Halv 9 åt vi mat och sedan blev det bad då, så nu är jag riktigt "mosig".

Ha en riktigt God Jul allihopa i vintervädret! <3 Kram

5 kommentarer:

  1. En riktig god Jul själv. Hoppas du får en fridfull och trevlig jul

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad kul att den kom till pass och att ni också tyckte om kortet. Jag tänkte på dig och din älsklingsfärg.

    God Jul-kramar i massor,

    Katarina "amospersson" m familj

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att din jul blivit fantastisk!! Med mycket mys, familj, vänner, mat och klappar förtåss!
    Nu ser vi fram emot ett enormt bra 2010, eller hur?
    Med träning, bra mat och god hälsa!?!

    Kram du fina bloggvänn!

    SvaraRadera
  4. Spännande med din nya hårfärg! Jag får också titta djupt in i garderoben nu förtiden!

    Kram

    SvaraRadera