fredag 23 juli 2010

Bröllop!





Imorgon är det dags för bröllopet i Kristbergs kyrka mellan Peters kusin och hennes blivande man!
Det är så roligt att gå på bröllop!
Jag hittade till slut min klänning, en riktig drömklänning, en rosa sommarklänning med blommor och bling-bling på , alldeles i min stil och jag kom i den! Historien om klädköpet var dock lite dramatisk: Precis när jag skulle sätta på mig klänningen såg jag en bautastor spindel(!!!) och jag drog undan draperiet i provhytten och skrek iförd BH och trosor: Det är en spindel på klänningen och höll den i luften , klänningen alltså....-), och biträdena var minst lika rädda som jag: den ena tog klänningen och frågade vart den är. Där sa jag och då kastade hon klänningen på golvet i ren panik. Det andra biträdet stampade till slut ihjäl spindeln. Hur som helst provade jag klänningen till slut och den satt bra, trodde jag inte (efter att ha gått upp några kilon). Här är några kort, hoppas att det ser ännu bättre ut imorgon när man har fixat till sig lite.

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Hej snygging!
    Vilken otroligt fin klänning och du är verkligen snygg innan du ens gjort dig festfin!
    Visst visar du en bild på dig och Peter sen?
    Hoppas ni får en trevlig kväll,
    kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Åhh så fin klänning och du passar jättebra i den! Verkligen!

    Skrattar åt den dråpliga provningen!!! Åhh så jag skulle ha skrikit!

    SvaraRadera