måndag 19 juli 2010

Nystart!

Jag kände för att visa att jag har gjort en nystart! Därav ändrad design på hemsidan, inte mycket men lite kanske!
Imorse började jag min semester med att gå en powerwalk 30 min efter att ha druckit en kopp Nespresso, då förbränner man bättre. Jag cyklade iväg vid lunchtid och hämtade passet hos polisen, det är 3 km dit, så 6 km fram och tillbaka blev det. Det tog 30 minuter sammanlagt. Jag kan säga att jag känner mig rätt nöjd med dagens motion! Och vad jag känner mig peppad!
Imorgon bitti blir det ett styrkepass på 30 min enligt ett program i tidningen Blossom.

Hoppas att ni har det bra där ni är!
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack, ännu en gång för dina fina kommentarer. De värmer alltid mitt hjärta.
    Vilken nystart du gjort! Jag har också läst Blossoms tidning och tycker den är bra.
    Jag får vänta en vecka till innan det blir semester men tiden går så fort så snart är det fredag och sen är det bara att njuta!
    Känn dig stark och stolt över din dag, kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Har bara ett par ord att säga:
    Bra jobbat! Heja dej!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Heja på! Jag skulle också behöva en nystart... igen :)

    Kram

    SvaraRadera