tisdag 13 juli 2010

Vem var mördaren?



Det frågar jag nästan alltid Peter efter ett avsnitt av Morden i Midsomer, jag älskar den serien, men av någon anledning (kanske trötthet, duh!) somnar jag och jag blir så irriterad på mig själv, för jag vill verkligen vara vaken och se upplösningen. Men det är tur att Peter är vaken då!
Det kanske blir bättre nästa vecka, när jag har semester och är utvilad!
Jaja, jag får njuta så länge det varar! Ikväll ska jag titta på Allsång på Skansen också: Bl a Darin och Timoteij uppträder då.

Idag har det kommit åskskurar och det var välbehövligt, nu är det lite svalare i luften, men vilken smäll det var! Tydligen hade det varit översvämningar på sina håll i Linköping, även ute i landet har jag läst. Jag hann i alla fall cykla hem innan regnet och åskan kom, jag pinnade på rätt bra, så fort har jag nog aldrig cyklat hem från jobbet!

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du lyckades hålla dej vaken ikväll! Tyvärr missade jag hela programmet så mej får du ingen hjälp av!

    Lite regn skulle vara mer än välkommet här, men bara lite...under natten....och sol imorgon igen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Jag är likadan! Vi diskuterade det tidigare ikväll att jag ofta somnar när vi ser någon serie eller en bra film. Brukar vakna när A stänger av tv:n och fråga honom varför han stänger av när jag håller på att se filmen...

    Jag hoppas att vi kan ses snart igen! Bella växer och det är inte klokt hur fort det går.

    Stor kram Stina

    SvaraRadera