onsdag 21 juli 2010

Härliga träningsvärk

Idag har jag träningsvärk efter styrkepasset jag körde igår morse, det tog faktiskt, det var bra övningar: plankan, höftlyft, benböjare, "good mornings" där jag böjde ner överkroppen. Övningarna tog 30 min inkl stretch. Allt detta har jag hittat i Blossom-tidningen nr 2. Det känns härligt med träningsvärk! Imorse gick jag en powerwalk på 30 minuter. Jag tar det ganska lugnt så här i början, men jag rör på mig så gott som varje dag. Jag känner av lite halsont, har väl fått det Peter har, men det är mest halsont på morgnarna. Imorgon blir det powerwalk också på morgonen.
Idag ska jag ta det lugnt, vara hemma och tvätta.
Igår var jag i Norrköping och träffade mamma, vi fikade på Fräcka Fröken, först gick på stan för att hitta en klänning till lördag då vi ska på bröllop men jag hittade ingen, ska åka in till stan här i Linköping imorgon före quizen.

Ha en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. bra jobbat! Ha en skön semester! kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du gör verkligen en ordentlig nystart. Jag är full av beundran.
    Ja, visst är det härligt med träningsvärk. Det är på något sätt ett kvitto på att man "tagit i".
    Hoppas du mår bra och verkligen kan njuta av din semester, kram Katarina

    SvaraRadera