måndag 5 december 2011

Born to run.....

....och många andra hits kommer jag att höra i sommar!

Jag ska se och höra the BOSS! Bruce Springsteen kommer ju till Göteborg och jag lyckades få tag i biljetter till den första konserten, fredagen den 27 juli!!!!!
Är jag lycklig, eller????? En rocklegend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har alltid velat se honom, en dröm som går i uppfyllelse! Yippeeeeee!!!!!

Idag har jag pluggat lite på det som jag behöver läsa mera av till grammatiktentan på lördag, och något har hänt: Plötsligt sitter det i huvudet, det som jag har försökt nöta och nöta och nöta in. Alla dessa verbformer m m Det är en sådan befrielse när något man har kämpat att få in plötsligt sitter i hjärnan. Så jag ser faktiskt fram emot tentan! :-)

När det har lugnat ner sig med tentorna , ska jag försöka sätta igång med min kondition, jag har ju varit trött och orkeslös, men jag får köra på i den takt jag orkar, det är inte säkert att det går. Men sköterskan sa att jag kunde ta lite Bricanyl före träningen så att man orkar mera. Får prova mig fram. Så länge går jag promenader

2 kommentarer:

  1. Trevligt med konsert. Ang tv så funkar alla tv med ditt Telia. Så hitta en tv som passar dina behov. Lycka till med det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. OK, tack, det var det jag ville veta.
    Kram Catrin

    SvaraRadera