onsdag 7 december 2011

Julbord och glömska

Idag har jag riktigt moffat i mig på julbordet, riktigt gott var det. Och vad mätt jag blev, efterrätterna var goda också, speciellt ostkakan med grädde. Nu längtar jag till julafton då vi ska äta ostkaka och kalvdans som jag köpte på julmarknaden. Mmmmm! :-))
Är fortfarande mätt, ändå fortsatte jag äta nu ikväll, gjorde pannkakor (var sugen på det och det gick fort) och till efterrätt åt jag Lindts röda chokladkulor (det är den bästa som jag inte kan motstå)!

Har pluggat det sista inför grammatiktentan nu, på fredag kväll blir det repetition! Så nu känner jag mig förberedd! Mer kan jag inte göra nu känner jag.
Ikväll kom jag på att jag hade glömt boka hotellrum i Göteborg på lördag, men hittade ett i närheten där jag skriver tentan. Vilken tur! Har haft

Imorgon ska jag på tjej-kväll med stickning, skrapa trisslotter och äta god mat!!

4 kommentarer:

  1. Ang tv så ska du göra en lista på vad du vill att den ska kunna.
    Ta reda på lämplig storlek och sedan går du ner till affären för att se vad de kan erbjuda och hoppas på att något kan passa plånboken.
    Ha det bra.
    Kram
    Peter

    SvaraRadera
  2. Jag vet ungefär vad jag vill att TV:n ska ha för funktioner, så får vi se vad som passar plånboken. Men jag får nog vänta ett tag till, till våren kanske.

    Kram Catrin

    SvaraRadera
  3. Så Ingen julklapp alltså?
    Kram Peter

    SvaraRadera
  4. Nej, har ju köpt konsertbiljetter både till Diggiloo och Bruce Springsteen och dator nyligen. Det kanske blir i mellandagarna om jag har tur, vill gärna ha, men man kan inte få allt.

    SvaraRadera