tisdag 13 december 2011

Lite mera jul i år

Det känns som att det är lite mera jul i år, fast ändå inte. Samtidigt som jag har lite juldekorationer har jag inte haft tid, faktiskt, och ork, att fixa allt det som alla andra har. Men man bestämmer ju själv. Jag har lite som lyser i fönstren, och så köpte jag en liten silverfärgad plastgran med belysning och allt som går på batteri, har ej hunnit installera den än. Får bli på söndag efter tentan.

I år känner jag mera för jul, förra året var det jobbigt av förståeliga skäl. Men vi är sparsamma med julklappar, vi är ju inte så många.

Idag skulle jag se på inspelat program på min inspelningsbara hårddisk, men digitalboxen hittade inte hårddisken, så den kanske har kraschat....Suck! Orkar inte ta tag i det nu, men jag läste på informationssidan att vissa tjänster inte skulle fungera natten mellan 13 och 14 december så de kanske håller på med ngt idag. Får kolla i morgon igen, annars blir det väl supporten. Aaaargh! Det ska bara fungera tycker jag. Dessa tekniska grejer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar