tisdag 8 juni 2010

Läkarbesök imorgon

Imorgon fick jag en tid hos läkaren, de fick ett återbud, så jag kunde komma innan sommaren.Det känns bra att få prata med någon läkare, även fast värdena var bra. Hur det än är blir man skärrad när det händer.

Men vad jag har varit trött sedan i torsdags, jag är riktigt matt då och då. Hur lång tid ska det ta innan man blir pigg igen? Sköterskan sa att när man har haft mycket omkring sig och det börjar lugna ner sig, det är väldigt vanligt att man kan få känningar då, det är kroppens sätt att säga ifrån antar jag.

Imorgon skulle vi ha haft stickkvällen med Toscanaklubben (som skulle ha varit förra veckan) men vi ställde in även denna veckan, för jag känner att jag inte riktigt orkar och man vill ju sitta hela kvällen och äta gott och prata o skratta. Man vill inte stressa iväg från en tjejmiddag precis.

Idag har jag i alla fall varit på kören, och jag var trött innan (jag somnade när jag lade mig på sängen, helt slut var jag) men när vi hade sjungit piggnade jag till och det är kul att sjunga!!

Torsdag blir det sångpedagogen och efter det ett studentfirande.

Fredag är det schlagerfika på stan! Alltid lika trevligt att träffa Lisa och Louise!!

Ha en trevlig vecka

1 kommentar:

  1. Lycka till idag,jag hoppas att de kommer tillrätta med vad som fattas dej.
    Du kanske "helt enkelt" är slutkörd? Och behöver ta det lungt ett längre tag? Kanske sjukskrivning fram till semestern för att komma ikapp?

    KRAM till dej!

    SvaraRadera