måndag 7 juni 2010

Lite trött fortfarande

Jag är fortfarande lite trött emellanåt, jag har sovit mycket. Jag har precis pratat med sköterskan på neurologen: värdena låg i mitten inom referensramarna, så det verkar vara OK. Sköterskan skulle ändå ha ett möte med min läkare i eftermiddag och då ska hon prata om mig och min situation, så hon ringer i morgon till mig. Men antagligen är det väl bara att ta det lugnt och inte ändra på något i medicineringen.

Igår var jag i Norrköping och lyssnade på Peter när han sjöng i Nationaldagskören, alltid lika fint. Fint väder fick vi också och jag blev lite bränd i solen, det blev t o m ett märke efter mitt halsband....Sedan åkte jag vidare till nästa ställe och lyssnade på Peters sång, folkmusikmässan I välsignan och fröjd, i Ljungs kyrka. Fint!! Det var ett fint nationaldagsfirande. Jag hann med att fika med mamma på förmiddagen och gå på stan i Norrköping och försöka hitta en sommarklänning, men jag har sett en röd fin klänning i Linköping, som jag ska prova. Den var jättefin tycker jag!! Men om jag passar i den är en annan femma. Prova den ska jag i alla fall.

Skönt att vara ledig idag. En kompis från Norrköping kommer hit kl 11, så nu ska jag åka iväg och köpa fikabröd, orkar inte baka idag faktiskt...Synd bara att solen lyser med sin frånvaro när man är ledig.....

Ha en skön dag alla!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar