onsdag 2 juni 2010

Åh vad skönt!

Det var så skönt att springa idag, och vad envis jag var! Jag höll igång 30 minuter på löpbandet, 10 min mera än vad jag någonsin har gjort. Jag sprang 18 minuter och resten gick jag. Först 2 min sedan 3 min löpning. Det kändes bra!! Med bra musik (dvs Eurovision) Jag lider av PED nu (Post Eurovision Depression) Nej, skämt åsido!
Men vad nöjd jag känner mig, för jag kom inte iväg varken i måndags eller igår, ska försöka springa på fredag också efter jobbet. Det har jag tid med. Det är svårt att komma upp på morgnarna, så det är bättre direkt efter jobbet.

Jag har inte rapporterat från bröllopsdagen förresten:
Först åkte vi till Söderköping och åt lunch på La Uva, där det var god mat. Synd på vädret, lite småkallt och ruggigt, därefter åt vi glass och lyssnade på lite musik på torget. Sedan åkte vi till den nya gallerian som de har byggt i Hageby Centrum i Norrköping, tänk där gick jag mycket när jag var liten och vad allt har ändrat sig sedan dess. Inget är sig likt! Men annars fanns där många affärer nu och det var väl som vilket köpcentrum som helst, men kul ändå med något nytt.
Därefter blev det Morsdagsfika hos mamma och pappa och vi avslutade dagen med en konsert i St Olaikyrkan i Norrköping, där Peter har sjungit en gång i tiden.
Sedan åkte vi till Per o Kerstin och tittade på Eurovisionfinalen, där vi fick god mat och dryck och trevligt sällskap tillsammans med bra musik på TV:n. Vad mer kan man önska av en bröllopsdag?

2 kommentarer:

  1. Ja, fragar du mej sa...NEJ!!! Later som en helt underbardag!!!
    KRAM
    /Maribella

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken härlig bröllopsdag. Och vad duktig du var igår när du sprang. Bra jobbat!
    Kram Katarina

    SvaraRadera