tisdag 6 april 2010

Dagens löpning

Imorse hade jag planerat att springa före 7.30, men jag var fortfarande hemma då, så jag sköt upp löpningen tills efter jobbet istället, det blev bättre så idag, då hann jag med mer. Jag var 30 min på löpbandet där jag sprang 20-25 min och där jag ökade på farten - har aldrig gjort det tidigare - i intervaller. Och det gick bra!! Wow, vad duktig jag kände mig - men jobbigt var det emellanåt, men det gick!! Det ska gå, tänkte jag. Jag var trött efteråt och när jag satte mig på cykeln hem var jag trött, kunde knappt trampa:-) Då känns det skönt! Det känns fortfarande i benen och det ska kännas!!

Annars har det varit en intensiv arbetsdag, men jag hann med det jag skulle.
På lunchen åt vi en underbart god buffé på ComInn: idag var det kycklingfilé med tomatsås, vegetarisk paj, pastasallad, parmesanchips, hummus, någon god röra, melon. Vet ej om jag har glömt något. Det var nytt för idag, de kommer att variera buffén lite sa de. Dessutom har de dagens GI, men idag var det fläskfilé med svamp och jag tycker inte om svamp, så det var ett lätt val!

Nu ska jag ta det lite lugnt, börja skriva på protokollet till årsmötet i samfälligheten, sedan är det Desperate Housewives kl 21!

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Bra gjort vännen!! Du är sååååå duktig!!
    Själv bangade jag träningen idag, skyller på latmasken!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Desperate... då är det gloggtajm hemma. I lugn och ro.

    SvaraRadera