onsdag 21 april 2010

Träning denna vecka + massage

Den här veckan har jag varit duktig med träningen: måndag, tisdag och idag har jag sprungit ca 20 min på löpbandet och det planerar jag att göra även i morgon bitti. Bäst att passa på när man har tid och möjlighet.
Imorgon ska jag på en välbehövlig massage: jag har lite problem med nacken, ryggen och så en muskel i baklåret (det har blivit sedan jag började springa och det gör ont när jag går el springer), får se vad massörskan säger imorgon.

Imorgon kväll är det quiz. Den här veckan har varit lugnare än förra veckan. På fredag ska jag till frissan efter jobbet och sedan hem och börja packa inför lördagens kryssning till Riga - ska bli så kul!!
Någon som varit där?

Kram

1 kommentar:

  1. Oj, Riga!
    Där har jag ju bott i ca ett år. Ingen höjdare under kommunismens tid, men det är nog betydligt fräshare nu. Ha en trevlig vistelse!

    SvaraRadera