lördag 3 april 2010

Glad Påsk till alla


Jag önskar Glad Påsk till alla och hoppas att ni får en fin påskhelg!

Igår var jag och Peter på en otroligt trevlig fest hos Annika, god mat, snacks och godis, mycket skratt och sång o dans, speciellt när schlagermusiken kom igång - då är Catrin uppe på dansgolvet och tjoar. Och alla andra också, det är musik som håller alla igång. Alla blir glada av det!! Så därför är schlagern allra allra bäst!
Just nu är jag lite trött efter gårdagen, men jag ska nog pigga på mig tills jag ska till föräldrarna ikväll på lite god påskmat. En tur till svägerskan Siv med familj hinner det bli också.

Veckan har varit intensiv med mycket jobb.

Häromdagen blev jag intervjuad av den lokala nöjestidningen NollTretton om Melodifestivalen, Eurovision och MF-klubben. Får se när det kommer i tryck, men det kan nog dröja. Först ska de återkomma till mig, de vill att jag skickar ett foto av mig. Nästa nummer tror jag kommer ut i slutet av april. "Spännande"!

Äntligen är det vår och snart är vi på väg till Riga, men först nästa helg ska vi till Vingåker och handla lite kläder på Vingåker Outlet! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar