fredag 23 april 2010

Riga here we come!


Imorgon äntligen bär det av till Riga! En minisemester med avkoppling på båten, god mat och goda drinkar och SHOPPING kanske! Varför blev det versaler där?:-))

Nyklippt är jag också, så då behöver jag inte tänka på frisyren. Har packat lite grann, men ingen brådska, bussen går från bussterminalen 12.45 imorgon.

Idag kom månadsnumret för den lokala nöjestidningen Nolltretton ut, där jag kom med i en intervju om Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Det är inte ofta man är med på bild i en tidning bredvid Melodifestivalvinnaren! :-)

Ha en skön helg!

Kram

4 kommentarer:

  1. Är det inte en månad kvar till Eurovison Song Contest, som det väl heter. Eller var det om den svenska Melodifestivalen det handlade om?
    :-)
    Lycka til i riga.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tillönskar er en alldeles underbar minisemester. Njut, njut, njut!
    Kramar Katarina

    SvaraRadera
  3. Fjäderlös tvåfoting: Kul att du hittade hit. Är du från min kära hemstad Norrköping? :-) Jo, Eurovison är 25-29/5 i Oslo, men intervjun var om både årets Melodifestival och ESC och om schlager i allmänhet.
    Tack alla , vi ska ha det helt underbart i Riga, nu börjar jag fatta att vi ska åka och jag har packat färdigt.
    Kram på er

    SvaraRadera