lördag 3 april 2010

Lyssna till ditt hjärta

som vet vad du känner
det finns ingen annan än du som bestämmer
Lyssna till ditt hjärta
du har allt inom dig
det finns inte nån som kan ta det ifrån dig

Den låten lyssnade jag till nyss. Nu är det Not a sinner nor a saint med Alcazar. Magnus är så bra!!!
Nu är det schlager på stereon i full ööööööööööööööööös!
Det blir jag riktigt glad och lycklig av och får mig att må bra! Ett bra må-bra-tips!

Dansa i neon - Lena Ph är en riktig klassiker
Vi ska dansa i neon på vår resa genom natten
vi ska bäras i en symfoni mot gryningen
Lalalala

Jag avslutar mitt blogg inlägg med Fame:
Give me your love
give me all of your love
I am the one for

You can turn the winter into summer (en favoritfras)

Happy schlagerdreams to all of you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar